RELATIF: Media Mematangkan Minda . Selamat Datang . Selamat Membaca . Kepada Semua Pengunjung . Editor: Azmi Mohd. Salleh . Layari: http://azmirelatif-2.blogspot.com

Sabtu, 1 Disember 2012

Minda Editor




RELATIF adalah Majalah/Media Dalam Talian yang merupakan sebuah karya ilmiah dan akademik sebagai salah satu Jendela Ilmu dan Pintu Dakwah dengan memaparkan Berita dan Rencana yang mencakupi pelbagai bidang meliputi konsep Umum, Santai, Ekspedisi, Rekreasi, Pengalaman, Misteri, Aneh dan Pelik, Agama Islam, Bahasa dan Sastera, Akademik, Sejarah, Pengguna, Rawatan, Pemakanan, Kesihatan, Alam Sekitar, Seni (Kreatif, Kraf, Warisan), Hobi, Ekonomi, Psikologi dan Sosial dengan didasarkan bukti-bukti foto secara realiti dan relatif.

GOOGLE RALAT

Dukacita dimaklumkan, kami telah cuba menambah senarai laman dan tapak web dalam "Pautan Web" dalam majalah RELATIF ini. Namun, kami dapati alamat web baru bercampur dengan alamat blog kami (contoh: http://azmirelatif.blogspot.com/www.youtube.com).

Berikutan masalah ini, menyebabkan kegagalan untuk mengakses ke laman web yang dikehendaki. Kami kemudiannya telah menghantar maklumbalas/aduan kepada pihak GOOGLE supaya menyelesaikan perkara ini walaupun sebelumnya tidak berlaku.

Difahamkan hal ini berlaku selepas pihak mereka mengubah suai beberapa konsep laman berkenaan. Kami terpaksa membuang laman web itu dan akan disusun semula setelah kerja-kerja pihak
GOOGLE selesai.


AZMI MOHD. SALLEH
Editor
RELATIF

Tiada ulasan:

Catat Ulasan